Review : Katil Kayu Baby Cot Preloved

12/15/2015 12:42:00 PM


Again with review :)

Tak lama..lagi dua bulan insyaAllah akan bertambah anugerah Allah bagi

Saya berangan dah nak beli katil kayu kali ni untuk si kecik yg masih dalam perut, masa time Zafar dulu parents belikan yang sekali dengan play pan tapi bukan kayu.

Bajet seperti biasa tak nak lebih dari RM250

Katil Kayu Baby RM250 ke bawah?

saya tau dekat femes brand Ikea ada posting pasal katil yang ni..simple dan kemas

RM179
Tapi RM179 tanpa tilam

Saya survey website Mudah mencari second hand tapi tip top condition, kalau dapat yang setakat beli tapi tak pernah pakai lagi bagus haha.

Ada jumpa yang RM160 tapi condition 8/10..

Since tak berpuas hati saya survey lagi dari hari ke hari, gigih tengok walaupun sibuk dengan assignment dan kuliah haha

Reason kenapa cari second / preloved?

Saya dah bajet kalau si kecik ni tak minat nak guna katil tu, tak la terasa rugi dan sentiasa boleh jual kembali..parents on budgeting macam saya ramai kat luar tu.

Jumpa kedai second hand traders. mostly barang dari Singapore. Dekat area rumah, boleh angkut terus masuk dalam kereta..no delivery charges occurred :)

Tapi katil baby putih yang saya minat dah takde..cepat sangat yang rembat.

Owner cakap memang rezeki saya ada satu katil baby RM220 dan dia belum lagi sempat upload dekat Mudah

Alhamdulillah

 


Sekali checking brand IKEA haha..untung siap dapat tilam yg berjenama dan yang best dapat kurangkan harga jadi RM210

Ni alamat dia

Akutrader Enterprise,
No 9, Jalan Kebun Nenas 3A/KS 8,
Bandar Putera 2, 41200 Klang,
Selangor.
FB: akutrader trading
GPS: 2.979772, 101.499841

Call/Whatapps 016 2385424/ 013 3322566


You Might Also Like

0 mesej