3rd Review : Online Shop di Nile

5/18/2016 03:29:00 PM

Entry yang ke 80
 
Pembelian yang tak disangka :)
 
 
Lama juga tak jengah Nile 
 
Adala dalam bape minggu haha
 
Mata tertengok part handbag kat women fashion, sekali ternampak beg atas ni.
 
Beg Indentation Trendy Woman ni ada jugak saya search di tempat lain contohnya :-
 
Kat Look harganya RM 57.90
 
Kat FB Perojek Tudung harganya RM 30 saya notice banyak juga beg-beg yang ada di Nile, owner perojek Tudungs pun jual items yang sama juga.
 
Kat Nile harga normal RM 51.94
 
Murah lagi di perojek tudung tapi tetiba harga drop jadi RM 9.90 di Nile seriously?
 
Cuma tinggal 2 warna iaitu green dan orange, saya suka kaler cream tapi warna hijau pun lawa juga.
 
Maka saya pun terus beli. Dengan harga beg RM 9.90 kat pasar biasanya kualiti pun very suam kuku jer, oleh kerana murah jadi saya pun terus beli, redha jer la kalau kualiti kureng.
 
Kebetulan beg ke kerja pun dah rabak bahagian tali. Good Timing
 
Saya ni orangnya bila dah rabak baru terhegeh nak membeli yang baru haha. Sama la macam kasut. Dah hancus ranap baru nak beli.
 
Bayar kelmarin, esoknya Alhamdulillah barang pun sampai.
 
Ini dia
 

 
Dengan hanya harga RM 9.90 saya tak lah mengharap kualiti beg setanding dengan beg berjenama.
 
Tapi suprisingly saya puas hati dengan beg ni. Dapat jer kat tangan terus belek-belek. Jahitan kemas, zip pun working well, simple jer interior dalam beg cuma luas so boleh la nak campak pape yang patut termasuk la pampers anak hehe. Kulit beg pun terasa kukuh.
 
Gambar tak edit
 
Sangat berbaloi beli dengan harga semurah RM 9.90
 
P/s : Biasa tak dengan jenama telekung Siti Khadijah? Saya beli kasut dengan mereka. InshaAllah nanti saya akan update.
 
 
Salam Kasih,
 

You Might Also Like

0 mesej