Lunch Time ke GM Klang

4/28/2016 03:58:00 PM

Alang-alang ke klinik tadi, laju kaki ini melangkah ke GM waktu lunch sebelum balik ke opis.
 
hehehe
 
Kakak saya baru bersalinkan anak ke-lima, perempuan awal April dan kawan ofis suami juga bersalinkan anak perempuan pada pertengahan bulan Mac. Kedua-duanya berikan gift newborn pada puteri saya.
 
Sungguh kejam la saya jika tak membalas gift kan?
 
Maka ke GM la saya melilau mencari hadiah. Saya dah target nak belikan stokin yang cute macam yang saya belikan untuk Ainul. Rujuk entry di sini dan target nak belikan sehelai baju serta sarung tangan.
 
Sampai jer terus laju saya ke 2F, kedai Holabebe.
 
Stokin kaki jika dibeli 3-4 pasang akan jatuh pada harga RM 5 sepasang. Harga asal RM 10 sepasang.
Total harga stokin untuk 4 pasang ialah RM 20
Jimat RM 20 harga asal RM 40
 
Sarung tangan 1 set ada 2 pasang berharga RM 12 tapi boleh dapat harga RM 10 jika beli 2 set.
Total harga sarung tangan untuk 3 set (6 pasang) ialah RM 30
Jimat RM 16 harga asal RM 36
 
Baju rompers saya sambar yang sangkut. Kat situ ada rompers, t-shirt, dress baby dan jump suit.
Harga RM 10 satu
 
Untuk anak kakak saya, Yohanna Mariam, gift dia yang ini.
 
 
 Dan member opis suami plak yang ini
 
 
Ada rompers kelakar macam pizza hut, Mcd, coca cola. Rompers team bola pun ade untuk Sepanyol, Korea etc. pun ada. Sempat belikan sekali Ainul rompers Adidas dengan 1 set sarung tangan.
 
Harap dorang happy dengan gift ni.
 
Malam ni boleh packing cute-cute :)

Alang-alang dah ke sini, saya belikan sekali rollerblade untuk anak-anak. Depan GM Klang ade satu kedai dan di dalam GM pun ade 3-4 kedai saya perasan tadi dah mula meniaga rollerblade.

Satu set sekali dengan breakpad dan topi RM 100 tetapi dapat harga RM 90 sebab saya beli 2 set. saya beli didepan GM cuma outlet di dalam GM pun ade di tingkat 4 dan kedai lot nombor 110 sebelah lif.

Tak sempat survey kedai lain untuk harga yang lebih murah, mungkin korang rajin boleh la survey sebelum beli. Suami bajet RM 80 jer tapi dapat harga RM 90 siap topi dan breakpad tu kira ok lah.

Mana yang nakkan roda berlampu boleh jer beli asing, biasanya kami ke park Setia City malam-malam untuk bawak anak bermain rollerblade. Di sana nak sewa pun boleh, RM 10 dan boleh main sampai pukul 12 tengah malam.

Best.
 
Salam kasih,
 

You Might Also Like

2 mesej