Review : Comforter Baby dari Munn Ardieha

2/02/2016 03:55:00 PM

37 weeks .. huhu

Still going strong :)

Dalam sakit-sakit sikit, habis jugak la membalut buku-buku tadika PASTI Zafar, gigih print nama Zafar cute-cute dan tampal kat setiap buku sebelum balut kemas-kemas. Total 14 buku.  Moganya Zafar akan menghargai perih ummi dia. ( siap kaki crammed lagi time membalut)

Persiapan beli barang baby? So far cuma katil baby cot jer beli. Boleh refer story pembelian disini
Haha 37 weeks tapi tak beli langsung baju sehelai pun. Ok la nanti next entry saya cerita pembelian baju etc. yang saya beli last minute semalam.

Sebelum tu nak cerita pasal set comforter baby yang saya accidentally tertengok dekat page FB Cotton Combed Comel

Saya ni addicted suka tengok kain cotton printed yang comel-comel so sy joined group ni (closed group) sambil jamu mata.. tetiba..Munn Ardieha iaitu owner Ardieha Store ade posted something, saya tak ingat dah pasal ape tapi yang pasti pasal kain cotton la haha..so dari situ saya pun belek la hasil kreativiti Kak Munn ni dari page dia.

Ni link page FB dia Munn Ardieha

Kebetulan dalam sebulan dua gak la saya mencari-cari comforter baby siap ade bantal ngan bantal peluk sekali.

Saya listing yang saya minat dari online search :-


Credit to Little DJE

Sangat colourful
Pricing RM 139

A bit pricey for me...but still consider murah after reviewing others.

Bagi saya pada yang suka colourful, boleh checking website Little DJE. Barut dia pun comel sangat.

Yang lain plak saya minat yang bawah ni


Credit to Manjaku Comel

Produk kekabu ni sangat interesting, warna dia seriously cute....
Wah..listing wish macam confirm gegirl jer haha

Pricing RM150 (pricey jugak bagi saya)

Atas sebab saya risau mana la tau beli ala-ala keperempuanan sekali yang keluar lelaki huhu

Jadi saya ubah plan..lagipun saya mencari yang lebih 'cantik' harganya

Fikir punya fikir, saya PM kak Munn tanyakan harga sekali dengan printed cotton yang saya suka tengok dari page dia..harga ngam cantik.

Minat yang tengah-tengah ni
Pricing RM95
Postage Pos Biasa RM10 (saya pilih pos biasa)
/ Postage Pos Laju RM23
 
Total RM 105..jauh lebih murah dari listing wish comforter sebelum ni. Good Bargain.

Reason postage biasa sebab bukan nak urgent..baby pun due lewat bulan 2.

Kak Munn cakap maybe take time nak siapkan sebabnya banyak customer tempah tapi saya okay jer tunggu sebab lambat lagi nak guna.

Cer tengok ni..fuhh rajin betul dia jahit..banyak tu


Saya ingat lambat lagi siap, sekali kak Munn PM..barang da setel jahit. Happy :)
Style dia..bila dah setel jahit baru bayar. Mungkin dia risau pegang amanah pembeli sebab tu dia suka siapkan dulu baru mintak payment. Bagus kan?


Ok setel part comforter baby..sangat puas hati dengan hasil jahitan kak Munn, siap ade butang nak klipkan comforter baby. sweet.



Memang banyak printed cotton cantik-cantik, boleh usya page dia. Antara barangan lain..bantal kekabu, comforter pun ade 2 jenis iaitu fiber dengan kekabu asli, sleeping bag etc. Saya aim nak beli sleeping bag..tengok la cemana

Ni antara produk lain dia


Tiba-tiba entry kali ni sangat berwarna-warni huhu

Nanti saya update pasal baju-baju etc. yang saya beli semalam.

Salam Kasih,

You Might Also Like

0 mesej