Review : isooka online shopping

12/30/2015 02:47:00 PM


Terjebak dgn isooka plak dah haha..

Masa layankan Zafar tengok cerita kat Astro Ceria, keluar la iklan Oh My English pasal beg sekolah label dorang sekali ngan set stationery friendship ngan sling beg school.

ni..


Tengok tak harga dia? yup RM39.90

Bagi saya harga tu berbaloi-baloi sebab nak cari bermutu dengan harga rendah..kadang winsome and losesome

iklan yang menarik :)

Jadi saya terus log on website isooka  keesokannya dari opis dan survey abis-abis. Macam dalam pic atas tunjuk, ade 5 kaler, Navy, Lime, Blue, Red dengan Magenta.

Minat merah, biru terutamanya yang kaler hijau lime. Nampak refreshing. Design simple jer sebenarnya, ade wording 'Çool Kids Rule The School'

Parents yang suka anak-anak pakai beg ada corak kartun, boleh gak jengah brand lain dari website ni, ada brand Didi & Friends, Marvel, Disney, Sofia the First, Star Wars dan Transformers tapi harga dia kena la setimpal dengan brand tu sendiri haha. Macam saya, saya minat design yang menjimatkan hihi..

Ok

Lepas abis fikir, saya pun tekad nak beli. Saya register guna Astro ID,  harga sebenar beg RM37.64 (exclude GST) dan after GST harga RM39.90.

Saya choose kaler hitam, biru dan lime, kaler merah dah abis stok by the time saya nak beli. dorang restock back from time to time. Don't worry

Cuma postage la slack skit sebab total postage RM15.90 tapi kalau beli above RM150 shipping free



Saya buat online Maybank transaction dan terus dapat notification by mail. Kalau ikut web, dalam 3 hari akan dapat barang. Saya bayar pada 28.12.2015 dan receive barang hari ni, 30.12.2015

Awal sehari :)

 
                


Kualiti bagus, overall puas hati. First time beli kat isooka, good impression, delivery fast, takde yang negatif so far.

Parents yang suka simple-simple, you may go for this type of bags.

As for me, another good bargains.

updated:

Dapat free gift :)

saya purchased atas RM80 jadi dapat la Astro Circle Canvas Bag



Salam Kasih,

You Might Also Like

4 mesej